بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــم


Loving someone who doesn't love you back is like hugging a cactus...
The tighter you hold on, the more it hurts. ^^





Saturday 21 July 2012

surat cinta buat bakal suamiku ^^



Aku bukanlah seorang gadis yang cerewet dalam memilih pasangan hidup,
siapalah diriku ini untuk memilih berlian sedangkan
aku hanyalah sebutir pasir yang wujud dimana-mana..

Tetapi aku punya keinginan seperti gadis lain,
Dilamar lelaki yang jiwanya pada yang Esa,
memimpinku ke arah matlamat yang nyata berlandaskan agama..

Andai kaulah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,
Allah pasti mencampakkan rasa rasa kasih dalam hatiku,
jua hatimu kali pertama kita berpandangan..
itu janji Allah..

Akan tetapi,
selagi kita tidak diikat dengan ikatan yang sah,
selagi itu jangan kau zahirkan perasaanmu itu kepadaku kerana kau
masih tidak mempunyai hak untuk berbuat begitu..

Juga jangan kau lampaui batasan yang telah di tetapkan syara',
aku takut perlakuanmu itu akan memberi impak yang tidak baik
dalam kehidupan kita kelak..

Permintaanku tidak banyak,
Cintailah aku bila tiba saat nya.. bawa aku ke Syurga-Nya..



  p/s : dengan harapan tak dak seorang pun baca apa yg aku hapdet ni.
malu ! =.= haha.

2 comments: